2010. október 11., hétfő

milyen egy jó randi?

hát ha már a magyar tanárt is ez a téma foglalkoztatja, akkor gondoltam én is elgondolkodok rajta. milyen a tökéletes randi? mi a receptje?
az osztálynak az volt a véleménye,hogy kell hozzá egy pasi, egy csajszi, egy étterem, gyertyafény, csók, meg hasonló általános dolgok. nem mondom,hogy ezek nem fontosak, de szerintem van ennél fontosabb is.
nah, jó vannak dolgok amikkel egyet értek: a pasi, a csaj, meg a csók szerintem is fontos hozzávalója egy randinak. de véleményem szerint az a legfontosabb, hogy élvezd a randit. olyannal menj el aki tetszik neked, akinek szívesen adnád az első randid, vagy az első csókod, vagy az első akármid....
az én agyamban egy tökéletes randi attól tökéletes, hogy belenézek a mellettem ülő srác szemébe és tudom, hogy nem csak én szeretem őt, hanem ő is szeret engem. mikor nem az a fontos, hogy hol vagyunk, hanem hogy mi vagyunk. szerintem ez sokkal többet jelent, minthogy együtt eszek valakivel.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése